Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Recepcjonista/ka (Wielka Brytania) Nr ref.: /JOBS.pl Obecnie dla naszego brytyjskiego klienta - poszukujemy zmotywowanych pracowników na stanowisko: Recepcjonista/ka (Wielka Brytania)   Obowiązki: - Obsługa gości przy recepcji, check-in, check-out, rozliczanie pobytów, - Udzielanie informacji bezpośrednio oraz telefonicznie, - Dokonywanie rezerwacji i bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, - Obsługa urządzeń biurowych (min. ksero, fax), - Utrzymywanie porządku i estetycznego wyglądu na recepcji i zapleczu, - Przyjmowanie i przekazywanie przełożonym uwag składanych przez gości.   Wymagania: - Min. dobra znajomość języka angielskiego, - Wymagane doświadczenie jako recepcjonista/ka, - Dobra organizacja oraz chęć do pracy, - Gotowość do szybkiego rozpoczęcia pracy w Wielkiej Brytanii na dłuższy okres czasu. - Mile widziane referencje od poprzednich pracodawców. Oferujemy: - Pomoc w organizacji wyjazdu, - Zatrudnienie na brytyjskich warunkach, - Pracę opartą na wzajemny szacunku w miłej atmosferze, - Zakwaterowanie zapewnia pracodawca, - Atrakcyjne wynagrodzenie.   Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.    Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...