Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Brand manager, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu BRAND MANAGER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu BRAND MANAGER z miast:

Brand manager


Stanowiska i wymagania stawiane pracownikom branży reklamowej i marketingowej zmieniają się wraz ze zmieniającymi się potrzebami rynku.


Obowiązki specjalistów związanych z branżą PR i reklamą nie zawsze są łatwe do sprecyzowania. Okazuje się bowiem, że kompetencje i obowiązki osób zajmujących różne stanowiska w branży reklamowej są bardzo podobne. Stosunkowo nową profesją jest stanowisko brand managera, czyli opiekuna marki, który w swojej pracy skupia się na wszystkich aspektach związanych z funkcjonowaniem danej marki lub serii produktów na określonym rynku. Do zadań brand managera należy zatem opracowywanie strategii marketingowej dla danej marki, badanie i analiza działań konkurencji, opracowywanie wydatków na kampanie promocyjne i reklamowe. W dużym stopniu skuteczność brand managera uzależniona są od jego operatywności i umiejętności budowania relacji z partnerami biznesowymi, np. z agencjami reklamowymi, czy negocjowania umów barterowych. Brand manager na co dzień współpracuje ze specjalistami ds. sprzedaży oraz z działem finansowym w zakresie planowania wydatków na strategie marketingowe. Zadania brand managera są ściśle związane aktualnym zleceniem. Jego zadaniem może być wypromowanie i wprowadzenie do sprzedaży linii produktów danej marki. Brand manager często odpowiada za odświeżenie, przypomnienie marki i utrwalenie jej wizerunku w świadomości klientów. Działania brand managera obejmują bardzo duży obszar, który dotyczy opracowywania strategii z wykorzystaniem określonych narzędzi marketingowych, przygotowania materiałów informacyjnych, nawiązywania współpracy z mediami, sieciami handlowymi i przedstawicielami, uczestnictwo w targach, a także ciągły monitoring na efektywnością kampanii promocyjnej, badanie reakcji rynku, sporządzenie raportów i wyników finansowych z przeprowadzonych działań.

Proszę czekać - ładowanie treści...